مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-13بين الملل

هشدار درباره خطر دفن غیراصولی زباله های نظامی آمریکا در صحرای الانبار


یک منبع رسمی محلی در استان الانبار عراق نسبت به عواقب خطرناک زباله های نظامی نیروهای آمریکایی و از بین بردن آنها به روشی غیربهداشتی توسط شهرداری جبه در استان الانبار هشدار داد.

- یک منبع رسمی محلی در استان الانبار عراق نسبت به عواقب خطرناک زباله های نظامی نیروهای آمریکایی و از بین بردن آنها به روشی غیربهداشتی توسط شهرداری جبه در استان الانبار هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع به خبرگزاری المعلومه گفت: نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه عین الاسد در منطقه البغدادی در شهرستان هیت در غرب الانبار، زباله های نیروهای خود را در مناطق بیابانی منطقه جبه در شهر البغدادی جمع می کنند و این زباله ها به دلیل وجود مواد سمی که منجر به سرطان می شود، سوزانده و به صورت غیربهداشتی از بین می روند.

این منبع اعلام کرد: نیروهای آمریکایی یکی از مناطق البغدادی را به عنوان محل دفن ضایعات و زباله های نیروهای خود تعیین کردند اما بعدا محل دفن زباله را به منطقه ای نامعلوم تغییر دادند و سپس مکان جدیدی را برای دفن زباله های خود در منطقه کویری جبه انتخاب کردند.

شهرداری جبه اقدام به سوزاندن و از بین بردن این زباله ها می کند اما این روش ها غیربهداشتی است و منجر به آلودگی هوا با مواد سمی می شود که سلامت ساکنان مناطق غربی را تحت تأثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره خطر دفن غیراصولی زباله های نظامی آمریکا در صحرای الانبار

هشدار درباره خطر دفن غیراصولی زباله های نظامی آمریکا در صحرای الانبار