مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:162023-10-26بين الملل

سردار رادان: قدرت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم یادبود شهدای غزه که امروز در مصلای بابلسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: امروز حمایت از مردم غزه که در این شهرستان هم رقم خورده در حقیقت جلوه ای از حمایت از مظلوم مقتدر است.

وی با تاکید بر اینکه ادبیات همه کشورها در حمایت از مردم غزه در حقیقت حمایت از مظلوم مقتدر و نفی ظالم ضعیف است، گفت: اسراییل با آن همه تجهیزات و امکانات امروز ظالم ضعیف نامگذاری شده است.

سردار رادان با اشاره به پیشینه تاریخی ورود اسراییل به فلسطین، تصریح کرد: فلسطینی ها صاحب خانه بود، گروهی را به عنوان مهمان پذیرفتند، خانه را غصب کرد، یک زمینی در غزه در حوزه شهری، روستایی و بین شهر و روستا قرار داشت و غصب شد و از همان 70 سال پیش عملیات نفوذ اطلاعاتی دشمن بر مردم شروع شد و همه چیز حتی امنیت شهری را برای خودشان تامین و تضمین کردند.

*اسراییل جمعیت پرتراکمی را در باریکه غزه جای داد فرمانده فراجا یادآور شد: در باریکه غزه جمعیتی قرار دادند که پرتراکم ترین نقطه جهان شود، غزه از یک طرف به دریا منتهی می شود که فلسطینی ها به صورت محدود اجازه دارند تحت نظارت فقط ماهیگیری داشته باشند، یک طرف دیگر رژیم اشغالگر صهیونیست که قدس را اشغال کرده و در برابر اینها سه چهار لایه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: قدرت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست

سردار رادان: قدرت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست