مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:352023-10-24اقتصادي

رشد 34 درصدی کمک مردم استان قزوین به محرومان


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک های مردم نیکوکار و خیر استان طی 6 ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته 34 درصد رشد داشته، که نشان از همت اقشار مختلف مردم برای کمک محرومان دارد.

- ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از پرداخت هزینه آب، برق و گاز معاف هستند ولی این معافیت تنها شامل مددجویانی می شود که الگوی مصرف را رعایت کنند.

وی ادامه داد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 700 میلیون تومان معافیت شامل مددجویان استان شد که برق، آب و گاز خود را مطابق الگو مصرف کرده بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: رعایت مصرف آب، برق و گاز مطابق الگوی امر مهمی است که نیاز به همت جمعی دارد و باید در این زمینه با فرهنگ سازی اقدام شود و کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا در میان کارکنان، جامعه هدف و نیکوکاران و خیران این امر مهم را تبیین و تشریح کند.

این مسوول افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات خود را در زمینه توانمندسازی و ارتقاء پایدار زندگی مددجویان متمرکز کند، از این رو اشتغال خانواده های نیازمند یک امر مهم برای رشد و بالندگی این خانواده هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 34 درصدی کمک مردم استان قزوین به محرومان

رشد 34 درصدی کمک مردم استان قزوین به محرومان