مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-13اقتصادي

ثبت 1900 تخلف صنفی در سمنان


سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت یک هزار و 900 مورد تخلف صنفی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا طحان، سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت یک هزار و 900 مورد تخلف صنفی در این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: به منظور رصد وضع بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در هفت ماهه ابتدایی سال جاری، بیش از 22 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد : در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب گشت های مشترک با دستگاه های ذی ربط انجام شد، یک هزار و 900 مورد تخلف کشف شد.

طحان ادامه داد: در هفت ماه گذشته در بازرسی های انجام شده، یک هزار و 788 مورد پرونده تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1900 تخلف صنفی در سمنان

ثبت 1900 تخلف صنفی در سمنان