مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-28دانش

تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برای اجرای طرح های کلان ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دستور اصلی این جلسه بررسی آیین نامه اجرایی پیوست نگاری فرهنگی از سوی سازمان برنامه و بودجه بود که حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در این باره گفت: - سومین جلسه شورای معین ستاد هماهنگی راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دستور اصلی این جلسه بررسی آیین نامه اجرایی پیوست نگاری فرهنگی از سوی سازمان برنامه و بودجه بود که حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در این باره گفت: باید آیین نامه پیوست نگاری به گونه ای تدوین شود که سازوکار اجرایی دقیق داشته باشد و در آن به کلیات بسنده نشود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه مسئولان در دولت های مختلف از برنامه های فرهنگی حمایت می کنند اما مشکل عدم اجرای اقدامات تعیین شده، عدم تعریف برنامه های انضمامی است، مثلا لازم است که در حوزه شهرسازی تعیین شود که باید چه تعداد مسکن، باید مسجد، پارک یا کتابخانه ساخته شود.

اجرای آزمایشی پیوست نگاری فرهنگیمحمدرضا مخبردزفولی، رییس فرهنگستان علوم نیز در این جلسه گفت: همانطور که برای هر طرح عمرانی باید مجوزهای زیست محیطی گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برای اجرای طرح های کلان ملی

تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برای اجرای طرح های کلان ملی