مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-29اقتصادي

سرمایه 80 میلیارد تومانی در صندوق حمایت از کشاورزی فارس


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان قدمتی بیش از 18 سال دارد، گفت: در حال حاضر سرمایه این صندوق با 377 تشکل سهامدار به بیش از 80 میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی دهقان پور در حاشیه مراسم تقدیر از مدیر اسبق و معارفه مدیر عامل جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان بیان کرد: صندوق حمایت این استان در حال حاضر به جایگاه خوب و مناسبی رسیده که برای پویایی بیشتر بخش کشاورزی از هر نوع کمک به آن مضایقه نخواهیم کرد.

  این مقام مسئول با بیان اینکه استفاده از ساز و کارهای آسان و تسهیل فرایندهای مالی با مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی یکی از فلسفه ها و رویکردهایی تشکیل صندوق های حمایت بوده است، اظهار کرد: این صندوق ها از جمله در استان فارس توانسته اند کارکردهای مطلوبی را داشته باشند و در طول مدتی که از ایجاد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان فارس گذشته با مرور فعالیت هایی که انجام شده، هیچگونه خلایی مشاهده نمی شود.

  به گفته وی؛ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی فارس 2500 فقره تسهیلات کم بهره با مبلغی بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال به کشاورزان اعطاء کرده و از سویی دیگر عاملیت توزیع 7500 میلیارد ریال یارانه های دولتی را بر عهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه 80 میلیارد تومانی در صندوق حمایت از کشاورزی فارس

سرمایه 80 میلیارد تومانی در صندوق حمایت از کشاورزی فارس