مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-07سياسي

جزییات بورس دولت های خارجی برای دانشجویان اعلام شد


در سایت اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان یک قسمتی به فراخوان بورس دولت های خارجی اختصاص داده شده است.

مهمترین آن تفاهم نامه با کشور مجارستان است که به موجب آن هرساله 100 نفر برای بورس تحصیلی به این کشور معرفی می شوند - مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان جزییات بورس دولت های خارجی را تشریح کرد و گفت: هرساله صد نفر برای بورس تحصیلی به کشور مجارستان معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمد محمدی مسعودی با اشاره به جزییات بورس دولت های خارجی گفت: در سایت اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان یک قسمتی به فراخوان بورس دولت های خارجی اختصاص داده شده است.

مهمترین آن تفاهم نامه با کشور مجارستان است که به موجب آن هرساله 100 نفر برای بورس تحصیلی به این کشور معرفی می شوند تا در رشته ها و دانشگاه های مختلف این کشور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کنند.

وی ادامه داد: این فراخوان هرساله در یک زمان مشخص اعلام می شود و همه افراد در صورتی که مدرک و شرایط لازم را داشته باشند می توانند ثبت نام کنند، در صورت لزوم دعوت به مصاحبه شده و به کشور مجارستان معرفی می شوند البته با توجه به تفاهم نامه مشترک دو طرفه ای که منعقد شده است، کشور مجارستان نیز دانشجویان خود را برای تحصیل در کشور ما معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بورس دولت های خارجی برای دانشجویان اعلام شد

جزییات بورس دولت های خارجی برای دانشجویان اعلام شد