مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-13ورزشي

کسب مدال طلا در مسابقات ملی مهارت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد لاهیجان


سرپرست دانشگاه آزاد واحد لاهیجان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت، گفت: آروین بهمنیار، دانشجوی کارشناسی نرم افزار این دانشگاه در رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه توانست از میان 16 تیم استانی مختلف طی سه روز پیاپی  در آبان ماه 1402، - ایسنا/گیلان سرپرست دانشگاه آزاد واحد لاهیجان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت، گفت: آروین بهمنیار، دانشجوی کارشناسی نرم افزار این دانشگاه در رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه توانست از میان 16 تیم استانی مختلف طی سه روز پیاپی  در آبان ماه 1402، مقام اول را کسب نماید و راهی مسابقات جهانی شود.

سهیل شکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پویایی مسابقات ملی و بین المللی مهارت در سال های گذشته، تاکید کرد: ارتقای سطح مهارت دانشجویان زیر 21 سال که از پتانسیل های بالقوه بازار کار محسوب می شوند، در قالب این مسابقات شکوفا می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته های مهارتی متناسب با نیازهای روز تدوین می شود، گفت: شناسایی استعدادها، مهارت ها و توانمندی های به روز دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان خاطرنشان کرد: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای می تواند به شتاب دهی فرآیند تولید کمک به سزایی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال طلا در مسابقات ملی مهارت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد لاهیجان

کسب مدال طلا در مسابقات ملی مهارت توسط دانشجوی دانشگاه آزاد لاهیجان