مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-07ورزشي

نامه بلندبالای طالقانی به تاج!


رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به گله مندی تیم های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ بک از داوری ها، گفت این موضوع را از طریق فدراسیون پیگیری کردیم.

  - ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به گله مندی تیم های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ بک از داوری ها، گفت این موضوع را از طریق فدراسیون پیگیری کردیم.

  عبدالکاظم طالقانی امروز 16 آبان ماه با حضور در تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان در ابتدا با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم اشغالگر اسراییل به مردم غزه، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر برای تیم فوتبال استقلال خوزستان وجود دارد، امروز در تمرین این تیم شرکت کردم تا حمایت خود را از این تیم اعلام کنیم و مطمئنا از هیچ تلاشی برای کمک به این تیم دریغ نخواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مطالبه مردم خوزستان از سه تیم لیگ برتری استام با توجه به اینکه مهد فوتبال ایران بوده ایم و خواهیم بود، این است که نتایج بهتری رقم بخورد و تیم های خوزستانی از شرایط فعلی خارج شوند.

این انتظار به حق است و باید به این خواسته مردم احترام بگذاریم.

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره گله مندی تیم های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک کشور نسبت به داوری ها، گفت: در همین زمین نامه بلند بالایی به آقای تاج رییس فدراسیون ارسال کردم و او هم دستور به رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بلندبالای طالقانی به تاج!

نامه بلندبالای طالقانی به تاج!