مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-09سياسي

نامه میرسلیم به دیوان برای توقف بخشنامه زاکانی


مصطفی میرسلیم رییس فراکسیون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد در نامه ای به دیوان عدالت اداری خواستار لغو بخشنامه شهرداری درخصوص ساخت و ساز در برخی از باغات تهران شد.

- بعد از دستور توقف بخشنامه اخیر معاونت شهرسازی درحوزه ساخت و ساز در باغات تهران توسط رییس شورای شهر تهران و دستور ابطال این بخشنامه توسط شورای عالی شهرسازی ، مصطفی آقامیرسلیم،رییس فراکسیون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد هم در نامه ای به رییس دیوان عدالت ادارای خواستار ابطال این بخشنامه شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکوایران؛ در متن نامه میرسلیم که به صورت فوری به رییس دیوان عدالت اداری ارسال شده است آمده است : بخشنامه شماره 839651/80 مورخ 1402/07/29 معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران ابلاغی به مناطق 22 گانه شهرداری تهران جرم و تخلف آشکار و صدور آن ناشی از سوء استفاده از جایگاه و موقعیت شغلی است؛ خواهشمند است با توجه به تبعات خسارت بار و انتقادهای صورت گرفته دستور توقف و ابطال آن بخشنامه را به این دلائل صادر فرمایید.

  1- ماهیت شهرسازی آن بخشنامه درباره نحوه ساخت و ساز در اراضی و املاک مشمول مفاد بخشنامه (باغات)، مستلزم اخذ تصمیم کمیسیون ماده پنج شهر تهران و سپس با توجه به اینکه دستورالعمل ماده 14 از اختیارات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است و مفاد بخشنامه با ضوابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه میرسلیم به دیوان برای توقف بخشنامه زاکانی

نامه میرسلیم به دیوان برای توقف بخشنامه زاکانی