مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-12اقتصادي

ایجاد 700 شغل در شهرهای خوزستان با افزایش تولیدات کشاورزی


با توجه به گسترش سیستم نوین آبیاری تحت فشار در طرح های مورد حمایت بنیاد برکت در مناطق مختلف، شاهد تولید محصولاتی از جمله خربزه و هندوانه بوده ایم که زمینه ایجاد شغل و رونق تولید محصولات کشاورزی شده است.

- ایسنا/خوزستان مجری بنیاد برکت در خوزستان گفت: با توجه به گسترش سیستم نوین آبیاری تحت فشار در طرح های مورد حمایت بنیاد برکت در مناطق مختلف، شاهد تولید محصولاتی از جمله خربزه و هندوانه بوده ایم که زمینه ایجاد شغل و رونق تولید محصولات کشاورزی شده است.

امین عبداله پور بیان کرد: برای ایجاد اشتغال در استان خوزستان حدود یک هزار و 600 طرح برنامه ریزی شده بود که تا به امروز 642 طرح مورد موافقت قرار گرفته و زمینه ساز ایجاد اشتغال در این استان شده و مابقی طرح ها هم در مرحله تشکیل پرونده هستند.

وی ادامه داد: تنوع ایجاد اشتغال در خوزستان در شهرهای باوی، شوشتر، گتوند و حمیدیه بسیار زیاد بوده و بیشترین تمرکز هم در حوزه کشاورزی و پوشاک است.

همچنین در حوزه های خدماتی و فنی هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عبداله پور با بیان اینکه در حوزه ایجاد زنجیره سبز اقدامات خوبی به ویژه در بخش افزایش تولید محصولات صورت گرفته است، گفت: در بسیاری از روستاهای شهرستان باوی و حمیدیه با همکاری بنیاد برکت و پرداخت تسهیلات هدفمند علاوه بر کاهش مهاجرت شاهد افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 700 شغل در شهرهای خوزستان با افزایش تولیدات کشاورزی

ایجاد 700 شغل در شهرهای خوزستان با افزایش تولیدات کشاورزی