مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-19سياسي

حضور رهبر انقلاب در کنار پهپاد غزه


صبح امروز در جریان بازدید فرمانده کل قوا از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه،تصویری از حضور رهبر انقلاب در کنار پهپاد غزه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازدید کردند.

  در جریان این بازدید تصویری از حضور رهبر انقلاب در کنار پهپاد غزه منتشر شد.

چرا پهپاد غزه؟ سال 1400 و در آستانه سوم خرداد، از چند دستاورد مهم نیروی هوافضای سپاه از جمله یک پهپاد پهن پیکر رونمایی شد.

در رونمایی از این پرنده بدون سرنشین غول پیکر که مقارن با پیروزی انتفاضه جدید فلسطینیان بود، نام غزه برای این پهپاد جدید عنوان شد تا نشانی از تکرار پیروزی های مقاومت بر دشمن اشغالگر باشد.

این هواپیمای بدون سرنشین فوق سنگین با تنوع مأموریت بالا در حوزه های مراقبتی، رزمی و شناسایی و مداومت پروازی 35 ساعت، یکی از مهمترین دستاوردهای دفاعی سپاه در سال های اخیر به شمار می رود.

در همان زمان نیز کارشناسان و رسانه های بین المللی، با بررسی تصاویر و مشخصات اعلامی برای غزه ، تحلیل می کردند که این پهپاد، تراز صنعتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بدون سرنشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رهبر انقلاب در کنار پهپاد غزه

حضور رهبر انقلاب در کنار پهپاد غزه