مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-24اقتصادي

افتتاح صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای نخستین بار در غرب کشور


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای نخستین بار در غرب کشور در استان همدان افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای نخستین بار در غرب کشور در استان همدان افتتاح خواهد شد.

احمد شانیان سه شنبه 2 آبان در ستاد دانش بنیان استان همدان، اظهار کرد: تمامی صنایع استان در غالب عارضه یابی طرح های صنعتی با همکاری بسیج مهندسان و دانشگاه آزاد پایش شده که خیلی از مسائل در ستاد تسهیل رفع شده است.

وی با اشاره به توانمندسازی واحدهای R&D صنایع، تصریح کرد: در صدور پروانه های واحدهای R&D رشد 70 درصدی داشتیم.

شانیان با اشاره به هوشمندسازی معادن کشور، خاطرنشان کرد: انفجار به وسیله پلاسما برای نخستین بار در کشور در استان همدان اتفاق افتاده و باسکول های الکترونیکی و هوشمندسازی معادن نیز در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه برگزاری پنل های تخصصی در حوزه صنایع غذایی و ساخت و تولید به صورت ممتد ادامه دارد، بیان کرد: تورهای صنعتی برای ارتباط با صنعت و دانشگاه و پارک علم و فناوری برگزار شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: شهرک صنعتی های تک همدان فعال شده و در حال حاضر خیلی از واحدها به پروانه بهره برداری رسیده اند و به فکر توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای نخستین بار در غرب کشور

افتتاح صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای نخستین بار در غرب کشور