مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-12سياسي

توضیحات جبلی درباره شکایت از مهران مدیری و ساخت «پایتخت» و «زیرخاکی»


پیمان جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «ترور» در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره موضوعاتی چون مذاکره با عوامل سریال «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری، - توضیحات جبلی درباره شکایت از مهران مدیری و ساخت پایتخت و زیرخاکی پیمان جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال ترور در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره موضوعاتی چون مذاکره با عوامل سریال پایتخت ، شکایت از مهران مدیری، ساخت زیرخاکی جدید و تجربیات و مشاهدات سفر اخیرش به لبنان به گفت وگو پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، رییس سازمان صداوسیما درباره ساخت سریال ترور که به موضوع ترور نافرجام حاج قاسم سلیمانی در سال 97 می پردازد، گفت: کارهایی که درباره شخصیت های برجسته انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم انجام می شود، معمولا کارهای سخت و پیچیده ای به دلایل مختلف است؛ به ویژه اینکه اگر آن شخصیت، فردی مثل سردار شهید حاج قاسم باشد.

پرداختن به داستان ها و شخصیت این بزرگان معمولا ممکن است با چالش هایی روبه رو شود.

هنر کارگردان و تیم تولید است که شخصیت شجاع، تاثیرگذار و تعیین کننده شهید سلیمانی را در این مجموعه به خوبی توانستند به تصویر بکشند.

جبلی گفت: سریال ترور کاری است که شاید زودتر از اینها باید انجام می شد و ما از دو سال پیش از آغاز ساخت منتظر این کار بودیم؛ منتها حساسیت و دقتی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات جبلی درباره شکایت از مهران مدیری و ساخت «پایتخت» و «زیرخاکی»

توضیحات جبلی درباره شکایت از مهران مدیری و ساخت «پایتخت» و «زیرخاکی»