مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-21سياسي

تعداد کتابخانه های سیار کشور تا پایان امسال 4 برابر می شود


مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در امور مجلس با بیان اینکه 52 باب کتابخانه سیار در کشور وجود دارد، گفت: قرار است تا پایان امسال، تعداد کتابخانه های سیار کشور به 200 باب افزایش یابد که افزایش چهار برابری خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن سیدابراهیم، مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در امور مجلس بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت سی و یکمین دوره بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی در استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: پس از شبکه گسترده مساجد و مدارس کشور کتابخانه ها بزرگ ترین شبکه فرهنگی کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و 75 باب کتابخانه با بیش از 50 میلیون کتاب در کشور وجود دارد، ادامه داد: تعداد 76 باب کتابخانه نیز در استان سمنان فعال است.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در امور مجلس افزود: بالغ بر 60 نوع خدمت مختلف از جمله مراکز خلاقیت، کلاس های مهارتی، استفاده از کتاب های دیجیتال و .

در کتابخانه های عمومی کشور به علاقه مندان ارائه می شود.

سیدابراهیم با بیان اینکه 52 باب کتابخانه سیار در کشور وجود دارد، گفت: با پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه های ذی ربط و با حمایت دستگاه ها بنا است تا پایان امسال تعداد کتابخانه های سیار کشور به 200 باب افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کتابخانه های سیار کشور تا پایان امسال 4 برابر می شود

تعداد کتابخانه های سیار کشور تا پایان امسال 4 برابر می شود