مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-13اقتصادي

اعطای بیش از 150 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در رودان


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودان از اعطای بیش از 150 میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

- صابر محسنی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان افزود: طی یک سال گذشته بالغ بر 150 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و کار فرمایی از منابع تبصره 16 مشاغل خانگی به متقاضیان اعطا شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات علاوه بر متقاضیان ثبت شده در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی کمیته امداد امام خمینی ره و طرح های اشتغالزایی بسیج سازندگی نیز را هم شامل می شود.

محسنی تصریح کرد: هم اکنون هم بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی بویژه در بخش مشاغل خانگی از سوی نهاد های حمایتی به بانک های عامل تخصیص یافته است تاکنون  20 میلیارد آن پرداخت شده و پیش بینی می شود تا پایان سال روند پرداخت آنها تکمیل شود.

وی در ادامه به اجرای طرح نهضت احیای هم اشاره کرد و گفت: بنای این طرح حمایت از ایده های دانش بنیان است و از طریق صندوق کار آفرین امید تسهیلات ویژه به آنها  اعطا می شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: طی تفاهم نامه ای که میان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی و صندوق کار آفرین امید منعقد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بیش از 150 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در رودان

اعطای بیش از 150 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در رودان