مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-16سياسي

کتابخانه های اصفهان در خدمت روز حماسه و ایثار


رییس اداره امور کتابخانه های شهرداری اصفهان گفت: تعداد 4 برنامه شامل «کتابنمای ایثار»، «نمایشگاه کتاب ستارگان شهر»، «معرفی کتب دفاع مقدس» و «با این ستاره ها» از سوی این اداره و به مناسبت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره امور کتابخانه های شهرداری اصفهان گفت: تعداد 4 برنامه شامل کتابنمای ایثار ، نمایشگاه کتاب ستارگان شهر ، معرفی کتب دفاع مقدس و با این ستاره ها از سوی این اداره و به مناسبت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان برگزار می شود.

مرضیه اربابان در گفت وگو با ایسنا و با یادی از شهدای 25 آبان ماه، درباره برنامهٔ کتابنمای ایثار که در سایت اداره امور کتابخانه های شهرداری اصفهان اجرا می شود، بیان کرد: پایگاهی با نام کتابنمای اصفهان در سایت اداره امور کتابخانه های شهرداری رونمایی شده است که به معرفی کتب مختلف در زمینه های ایثار و شهادت می پردازد و علاقه مندان می توانند این کتاب ها را از کتابخانه های شهرداری اصفهان به صورت امانت دریافت کنند.

او به نمایشگاه کتاب ستارگان شهر نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای معرفی کتاب های حوزه ایثار و شهادت برگزار می شود، گفت: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 29 آبان ماه از ساعت 10 صبح تا 17 به باغ غدیر، سالن علامه امینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های اصفهان در خدمت روز حماسه و ایثار

کتابخانه های اصفهان در خدمت روز حماسه و ایثار