مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-04ورزشي

حرف هایم درمورد نهرودی درست از آب درآمد/ مربی خارجی برای بوکس ایران فایده ای ندارد


بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی با بیان اینکه مربیان داخلی می توانند بوکس ایران را از شرایط فعلی نجات دهند، گفت: فدراسیون اگر مربی خارجی جذب کند، - حرف هایم درمورد "نهرودی" درست از آب درآمد/ مربی خارجی برای بوکس ایران فایده ای ندارد ایسنا/کرمانشاه بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی با بیان اینکه مربیان داخلی می توانند بوکس ایران را از شرایط فعلی نجات دهند، گفت: فدراسیون اگر مربی خارجی جذب کند، آنقدر او را اذیت می کنند که کاری از پیش نمی برد.

پوریا امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استعفای حسین نهرودی از سرمربیگری تیم ملی بوکس کشورمان پس از عملکرد ضعیف در بازیهای آسیایی هانگژو، اظهارکرد: چندماه پیش بود که از عملکرد کادرفنی و بویژه سرمربی تیم ملی بوکس انتقاد کردم و به دلیل همان انتقادها هم از تیم ملی خط خوردم.

وی افزود: همان زمان هم گفتم که سرمربی تیم ملی باید خود را به علم روز بوکس مجهز کند، وگرنه عملکرد قابل قبولی نخواهد داشت و در بازیهای آسیایی هانگژو همان شد که گفته بودم.

ملی پوش سابق بوکس ایران تاکید کرد: متاسفانه سرمربی سابق تیم ملی رفتار مناسبی با من به عنوان یک ملی پوش نداشت و به دروغ مرا به اردو دعوت می کردند و در آنجا در حالی که از قبل کاملا مشخص شده بود که چه کسانی به مسابقات می روند، یک مسابقه نمایشی درون اردویی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف هایم درمورد نهرودی درست از آب درآمد/ مربی خارجی برای بوکس ایران فایده ای ندارد

حرف هایم درمورد نهرودی درست از آب درآمد/ مربی خارجی برای بوکس ایران فایده ای ندارد