مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-11ورزشي

سرمربی گیتی پسند: اختلاف 5 امتیازی برای ما مهم نیست


نگاه جدولی نداریم و به این پنج امتیاز توجهی نمی کنیم، بلکه تلاش داریم که هر هفته شرایط خوبی داشته باشیم و دل هواداران مان را شاد کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از برتری مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در هر دو نیمه کاملاً روی بازی تسلط داشتیم، بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی شاهد بودیم، باوجود احترامی که برای مس سونگون قائل هستم مستحق برد بودیم؛ از همه هواداران مان تشکر می کنم و این برد را تبریک می گویم.

وی افزود: بخشی از این عقب نشستن در نیمه دوم طبیعی است، به بازیکنانم دستور عقب نشینی نداده بودیم ولی به موقع به بازی برگشتیم.

کشاورز تصریح کرد: نگاه جدولی نداریم و به این پنج امتیاز توجهی نمی کنیم، بلکه تلاش داریم که هر هفته شرایط خوبی داشته باشیم و دل هواداران مان را شاد کنیم .

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: تقابل بسیار جذابی بود، آمار و ارقام به جذاب تر شدن بازی ها کمک می کند و امروز هم این اتفاق رخ داد.

وی در پایان با تشکر از هواداران گفت: مردم اصفهان همواره به من لطف دارند و امروز حتی هواداران ذوب آهن و سپاهان برای حمایت از ما به سالن آمدند که از آن ها نیز تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی گیتی پسند: اختلاف 5 امتیازی برای ما مهم نیست

سرمربی گیتی پسند: اختلاف 5 امتیازی برای ما مهم نیست