مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-23سياسي

خراسان جنوبی ها برای پیروزی فلسطینی ها دعای توسل می خواندند


فردا سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای توسل برای پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی به صورت همگانی در مساجد و بقاع متبرکه خراسان جنوبی قرائت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فردا سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای توسل برای پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی به صورت همگانی در مساجد و بقاع متبرکه خراسان جنوبی قرائت می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرد و در این اطلاعیه آمده است: اکنون که فلسطین مظلوم و غزه قهرمان؛ در سکوت مرگبار و بی عملی مجامع بین المللی و هدایت و حمایت همه جانبه شیطان بزرگ و کشورهای غربی مدعی حقوق بشر، زیر سنگین ترین آماج حملات وحشیانه و دیوانه وار رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی، مقاوم همچون کوه استوار ایستاده؛مردم مؤمن و وفادار ایران اسلامی، با تضرع به ساحت قدس ربوبی،  برای پیروزی کامل فلسطین بر صهیونیست های وحشی دست به دعا برخواهند داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ از عموم مردم مؤمن، آگاه و  وفادار دعوت می کند، تا با حضور پرشور و معنوی خود و با توسل به آستان مقدس چهارده نور هدایت الهی ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین همراه با قرائت دعای توسل  که ســه شـــنبــه 2  آبـان  بعـــد از نــماز مغـــرب و عشــاء در تمامی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی ها برای پیروزی فلسطینی ها دعای توسل می خواندند

خراسان جنوبی ها برای پیروزی فلسطینی ها دعای توسل می خواندند