مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-07بين الملل

ابتکار رانندگان در غزه برای مقابله با کمبود سوخت


رانندگان در مناطق جنوبی نوار غزه سیلندرهای گاز پخت و پز را جایگزین سوخت گازوییل می کنند ،در حالی که خیلی از رانندگانی که وسایل نقلیه آنها با بنزین کار می کند به دلیل کمبود سوخت کار خود را متوقف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، نوار غزه به دنبال تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به این منطقه سخت ترین شرایط زندگی و انسانی را تجربه می کند که تا حدودی شبیه به آن چیزی است که این منطقه در سال های اول محاصره  غزه از ژوئن 2007 شاهد بود.

کمبود سوخت لازم برای راه اندازی وسایل نقلیه یکی از مشکلاتی است که با گذشت سی و دو روز از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی بیشتر نمود پیدا کرده است، به ویژه اینکه کابینه نتانیاهو ضمن ریختن بیش از 35 هزار تن مواد منفجره بر روی غزه همچنان همه میانجیگری ها و فشارهای بین المللی با هدف ورود این کالای اساسی به آنجا را رد می کند.

در حالی که مسئولین فلسطینی و همچنین طرف های منطقه ای و بین المللی بارها هشدار داده اند که تمام شدن سوخت چند بیمارستان باقی مانده در غزه می تواند آنجا را به گورستان بیماران و مجروحین تبدیل کند، مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی بهانه می آورند که حماس از این سوخت برای اقدامات نظامی استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار رانندگان در غزه برای مقابله با کمبود سوخت

ابتکار رانندگان در غزه برای مقابله با کمبود سوخت