مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-16بين الملل

هشدار ترکیه به غرب درباره همدستی با وحشی گری اسراییل


«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه بوسنی و هرزگووین در آنکارا، سکوت غرب درباره وحشی گری اسراییل در غزه را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید تنش ها بین مقام های آنکارا و تل آویو بر سر جنگ غزه، وزیر خارجه ترکیه روز پنجشنبه (امروز) مواضع کشورهای غربی در قبال اسراییل و جنگ آنها علیه غزه را محکوم کرد.

شبکه تی آر تی و دیگر رسانه های ترکیه خبر دادند که وزیر خارجه این کشور در نشست خبری مشترک با همتای خود از بوسنی و هرزگوین که به آنکارا آمده است، درباره روابط دو کشور و همچنین جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان صحبت کرد.

 هاکان فیدان در این نشست خبری ابتدا درباره روابط خوب ترکیه و بوسنی هرزگووین صحبت و از برنامه دو کشور برای تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر خارجه ترکیه در ادامه این نشست خبری، درباره ادامه حملات غیرانسانی اسراییل به فلسطینیان نوار غزه و کشتار زنان، کودکان و حملات به بیمارستان ها و دیگر اماکن غیرنظامی غزه سخن گفت.

دیپلمات ارشد آنکارا با تاکید بر اینکه باید یک پاسخ قوی به اسراییل در خصوص هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی داده شود، از کشورهای غربی به دلیل مواضع آنها به شدت انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ترکیه به غرب درباره همدستی با وحشی گری اسراییل

هشدار ترکیه به غرب درباره همدستی با وحشی گری اسراییل