مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-12سياسي

تصویب اصلاحات اساسنامه سازمان نوسازی شهرداری تهران


اساسنامه سازمان نوسازی شهرداری تهران در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و اصلاحات برخی مواد این اساسنامه تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در یکصد و نودو یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی اساسنامه سازمان نوسازی شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که در همین راستا احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: سازمان نوسازی شهرداری در حال تبدیل به یک سازمان املاک دیگر است.

وی افزود: در ماده 10 نیز ایجاد سامانه های متمرکز توسط سازمان انجام نمی شود و زیرساخت ها توسط سازمان فناوری ایجاد می شود.

پیشنهاد بنده این است که برنامه ریزی برای ایجاد این سامانه توسط سازمان صورت بگیرد و اجازه ندهیم مستقلاً وارد عمل شود و سازمان فاوا سامانه را ایجاد کند.

در ادامه ناصر امانی با بیان اینکه سازمان املاک مسئول املاک شهرداری است، یادآور شد: سازمان نوسازی ناچار است برای نوسازی برخی مناطق، از املاک شهرداری تهران استفاده کند و در این زمینه باید تأییدیه سازمان املاک را بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام بندهای ما به تسهیل گری اشاره دارد، خاطرنشان کرد: محلاتی که سازمان نوسازی وارد شده، محلاتی است که شهروندان آن توان ساخت و ساز ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اصلاحات اساسنامه سازمان نوسازی شهرداری تهران

تصویب اصلاحات اساسنامه سازمان نوسازی شهرداری تهران