مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:062023-11-13ورزشي

رییس کانون وکلای هرمزگان: دادگاه های دریایی در کشور نداریم


رییس هیئت مدیره کانون وکلای استان هرمزگان از برگزاری دو همایش اقتصاد دریا محور و اتحادیه کانون های وکلای سراسر کشور در کیش طی روزهای 23 تا 25 آبان ماه خبر داد.

- برگزاری همایش اقتصاد دریا محور و اتحادیه کانون های وکلای کشور در کیش رییس کانون وکلای هرمزگان: دادگاه های دریایی در کشور نداریم ایسنا/هرمزگان رییس هیئت مدیره کانون وکلای استان هرمزگان از برگزاری دو همایش اقتصاد دریا محور و اتحادیه کانون های وکلای سراسر کشور در کیش طی روزهای 23 تا 25 آبان ماه خبر داد.

علی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دو همایش بزرگ با حضور اعضای هیئت مدیره 28 کانون وکلای ایران و پیشکسوتان این حوزه و جمعی از مسئولان ارشد کشوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کانون وکلای دادگستری به صراحت قانون وظایفی را برعهده دارد که برخی درون صنفی مانند نظارت بر وکلا است افزود: نظارت در جامعه از نمودهای خارجی وظایف کانون است؛ نظارت بر توسعه اقتصادی به ویژه در هرمزگان با اولویت مناطق آزاد بخشی از وظایف ماست.

قاسمی ادامه داد: این نظارت با هدف ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است.

وی افزود: در راستای مسئولیت های اجتماعی نیز کانون وکلای استان هرمزگان اقدام به برگزاری برنامه های رویداد محور با هدف جذب سرمایه گذاران و گردشگران و جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون وکلای هرمزگان: دادگاه های دریایی در کشور نداریم

رییس کانون وکلای هرمزگان: دادگاه های دریایی در کشور نداریم