مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-14سياسي

بخش های کهنه بیمارستان های اهواز باید نوسازی شوند


بخشی از بیمارستان های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده اند و باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم تر به مردم، این بخش ها نوسازی شوند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: بخشی از بیمارستان های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده اند و باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم تر به مردم، این بخش ها نوسازی شوند.

علی اکبر حسینی محراب در حاشیه جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (23 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی بود که امروز در کنار هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و در خدمت جندی شاپور اهواز باشیم؛ الحمدلله موارد خوبی نیز در این جلسه مطرح شد.

بخشی از مواردی که لازم بود، مورد بحث قرار گرفتند و امیدواریم بتوانیم محورهایی که مواردی که در خصوص آن ها گفت وگو کردیم را در جهت حل معضل پزشکی و ارتقای سلامت هم استانی های عزیز دنبال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در ردیف های بودجه خود، قطعاً توجه خاصی به بهداشت و درمان کرده است که با تحقق درآمدهای دولت و تبدیل ارز به ریال توسط خزانه بانک مرکزی در هفته های آینده، این بودجه ها جاری می شوند و ما می توانیم بخشی از مشکلات بخش سلامت استان را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های کهنه بیمارستان های اهواز باید نوسازی شوند

بخش های کهنه بیمارستان های اهواز باید نوسازی شوند