مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-16بين الملل

یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و مراکز مرتبط با آن


وزارت کشور آلمان اعلام کرد که مقامات آلمانی صبح امروز پنجشنبه 54 مکان در هفت ایالت فدرال، مرتبط با مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) در سراسر این کشور را تفتیش و بازرسی کردند.

- وزارت کشور آلمان اعلام کرد که مقامات آلمانی صبح امروز پنجشنبه 54 مکان در هفت ایالت فدرال، مرتبط با مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) در سراسر این کشور را تفتیش و بازرسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه در بیانیه ای مدعی شد که مرکز اسلامی هامبورگ مظنون به اقدام برخلاف قانون اساسی و حمایت از حزب الله است.

در جریان این یورش ها که برای به دست آوردن شواهد به ظن حمایت مرکز هامبورگ و گروه های وابسته از فعالیت های حزب الله صورت گرفت، هیچ بازداشتی صورت نگرفت.

آلمان در سال 2020 حزب الله را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد و فعالیت های آن را در خاک آلمان ممنوع کرد.

نانسی فِزر، وزیر کشور آلمان از حزب سوسیال دموکرات های چپ میانه گفت که مرکز اسلامی هامبورگ برای مدت طولانی تحت نظارت سرویس های اطلاعاتی آلمان بوده و در رده اسلامگرا طبقه بندی شده است.

وزیر کشور آلمان در توجیه یورش پلیس به این مرکز اسلامی افزود: به ویژه اکنون، در زمانی که بسیاری از یهودیان احساس خطر می کنند، مهم است که بگوییم ما تحریک های یهودستیزانه و ضد اسراییلی را تحمل نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و مراکز مرتبط با آن

یورش پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و مراکز مرتبط با آن