مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-21سياسي

راه تغییر پارادایم غالب تولید اثر هنری، تولید اثر مطابق با فرهنگ ایرانی است


قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی راه تغییر پارادایم غالب تولید اثر هنری را تولید اثرات مطابق با فرهنگ ایرانی دانست و افزود: فیلمسازان حزب اللهی توسط جریان روشنفکری به دنیا و حتی ایران معرفی نمی شوند.

- ایسنا/قم قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی راه تغییر پارادایم غالب تولید اثر هنری را تولید اثرات مطابق با فرهنگ ایرانی دانست و افزود: فیلمسازان حزب اللهی توسط جریان روشنفکری به دنیا و حتی ایران معرفی نمی شوند.

وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی در نشست فیلمنامه نویسان دینی در دانشکده دین و رسانه از تلاش فیلمنامه نویسان در راستای شکستن حلقه ی نسبتا بسته فیلمنامه نویسان رسانه ملی تقدیر کرد.

وی با اشاره به تلاش 150 ساله جریان روشنفکری در انکار عناصر دینی هویت ایرانی و عقبه رسانه ای این جریان اظهار کرد: حدود 600 فیلم در 20 سال گذشته ساخته شده است، اما اثری از انقلاب و صحنه های اجتماعی مانند نماز جمعه در حداقل 500 عدد آن ها نیست.

جلیلی راه تغییر پارادایم غالب تولید اثر هنری را تولید اثرات مطابق با فرهنگ ایرانی دانست و افزود: فیلم سازان حزب اللهی توسط جریان روشنفکری به دنیا و حتی ایران معرفی نمی شوند و فضا به حدی اختناق دارد که مرضیه برومند با 70 سال سن و 40 سال سابقه تولید خاطره برای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه تغییر پارادایم غالب تولید اثر هنری، تولید اثر مطابق با فرهنگ ایرانی است

راه تغییر پارادایم غالب تولید اثر هنری، تولید اثر مطابق با فرهنگ ایرانی است