مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-29بين الملل

طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی شد


طوفان الاقصی توانست باعث تحقیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی شود و این رژیم برای جبران این شکست بزرگ با رویکرد جنایت، - ایسنا/لرستان کارشناس مسائل سیاسی گفت: طوفان الاقصی توانست باعث تحقیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی شود و این رژیم برای جبران این شکست بزرگ با رویکرد جنایت، دست به بمباران مردم مظلوم و بی دفاع غزه زده است.

علی پیریایی امروز، هفتم آبان ماه در نشست دانش آموزی مقاومت غزه و فلسطین که در دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان برگزار شد در تبیین تحولات اخیر فلسطین و غزه، اظهار کرد: طوفان الاقصی توانست باعث تحقیر رژیم جعلی صهیونیستی شود و این رژیم برای جبران این شکست بزرگ با رویکرد جنایت، دست به بمباران مردم مظلوم و بی دفاع غزه زده است.

وی با بیان اینکه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا صورت می گیرد، افزود: امروز جبهه مقاومت با اراده مستحکم و بهره گیری از توان و دانش روز و مدرن، علیه نظام سلطه مقاومت می کند و همه آزادی خواهان جهان نیز از مظلومان حمایت می کنند.

پیریایی در ادامه تاریخ اشغالگری ها و جنایت های رژیم صهیونیستی را برای دانش آموزان تبیین کرد و ادامه داد: از ارکان گفتمان انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یاری گری مظلومان جهان است که مورد ظلم استکبار جهانی، واقع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی شد

طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی شد