مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:202023-10-25فرهنگي

حاتمی کیا مانع از اکران فیلم «گزارش یک جشن» شده است؟! + ویدیو


این میزان بحث رفت و برگشتی همچنان بحث درباره اینکه چه کسی مانع از نمایش این فیلم شده را در هاله ای از ابهام فرو بوده است.

آیا واقعاً حاتمی کیا مانع از اکران فیلمش شده و انکارش می کند یا باید به آنهایی که چنین ادعایی می کنند، - با وجود آنکه ابراهیم حاتمی کیا با لحنی تند با مسئولانی که مدعی مخالفتش با نمایش تنها فیلم اکران نشده اش، پاسخ داده بود اما اکنون معاون سازمان سینمایی بار دیگر تاکید کرده که این فیلم توقیف نیست و صاحب فیلم می گوید به دلایلی نمی خواهد فیلمش به نمایش درآید اما چه کسی در این ماجرا صداقت به خرج نداده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم سینمایی گزارش یک جشن محصول سال 1388 تنها فیلم بلند سینمایی ابراهیم حاتمی کیاست که تاکنون اکران نشده و حاتمی کیا نیز جدی و مداوم پیگیر اکرانش نیست.

گزارش یک جشن که در ابتدا بانوی شهر ما نام داشت، درباره یک مؤسسه است که توسط همسر یک رزمنده اداره می شود و در آنجا ضمن آموزش های پیش از ازدواج به جوانان، زمینه ازدواج آن هایی که به همدیگر علاقه مندند، فراهم می شود.

در این میان، یک سرگرد (رضا کیانیان) با حکم تخلیه به این مؤسسه می آید تا آن را تعطیل کند و همین چالش منتهی به وقایعی از جمله تجمعات خیابانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی کیا مانع از اکران فیلم «گزارش یک جشن» شده است؟! + ویدیو

حاتمی کیا مانع از اکران فیلم «گزارش یک جشن» شده است؟! + ویدیو