مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-29بين الملل

مساله امروز فلسطین درد مشترک آزادی خواهان دنیا است


مفتی شیخ راویل عین الدین پیرامون بحران اخیر در فلسطین و غزه و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مساله امروز فلسطین درد مشترک آزادی خواهان دنیا به ویژه مسلمانان است.

- مفتی شیخ راویل عین الدین پیرامون بحران اخیر در فلسطین و غزه و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مساله امروز فلسطین درد مشترک آزادی خواهان دنیا به ویژه مسلمانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پیرامون بحران اخیر در فلسطین و غزه و جنایات رژیم صهیونیستی، کانال روسیه 24 با مفتی شیخ راویل عین الدین، رییس اداره دینی مسلمانان روسیه مصاحبه ای انجام داد.

در این گفت وگو، مفتی شیخ راویل عین الدین درباره مناقشه اخیر در فلسطین و بمباران بیمارستان توسط رژیم صهیونیستی در غزه و سوال مجری مبنی بر اینکه این داستان در قلوب مسلمانان چگونه تعبیر و بیان می شود، اظهار داشت: این فاجعه قلب هر انسانی در دنیا را به درد می آورد.

قضیه فلسطین در قلوب تمامی انسانها تاثیرگذار است به ویژه در قلب مسلمانان.

وی افزود: ما به عنوان مسلمانان روسیه که بخشی از جهان اسلام هستیم به قضیه فلسطین به عنوان یک درد نگاه می کنیم؛ اینکه رییس جمهور ما آن را یک تراژدی می نامد درست است و مساله فلسطین دردی است در قلوب همه آزادی خواهان دنیا به ویژه مسلمانان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله امروز فلسطین درد مشترک آزادی خواهان دنیا است

مساله امروز فلسطین درد مشترک آزادی خواهان دنیا است