مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-18ورزشي

معرفی برترین های فانکشنال فیتنس کشور در جام کارون


رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان با اعلام نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ فانکشنال فیتنس در اهواز، از سطح بالای این رقابت ها خبر داد.

- معرفی برترین های "فانکشنال فیتنس" کشور در جام کارون ایسنا/خوزستان رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان با اعلام نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ "فانکشنال فیتنس" در اهواز، از سطح بالای این رقابت ها خبر داد.

پرستو شهنی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این رقابت ها با عنوان جام کارون به مناسبت سالروز آزاد سازی سوسنگرد، روز جمعه بیست و ششم آبان در محل پارک ساحلی اهواز و برای اولین بار در فضای باز، برگزار شود.

وی بیان کرد: در این رویداد ورزشی 25 ورزشکار از استان های مختلف کشور برای کسب سکوهای برتر با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نیز میلاد سلطانی از تهران به قهرمانی رسید، سعید رحیمی از فارس دوم شد و آرمین رجبی از کرمانشاه مقام سوم را کسب کرد.

رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان با اشاره به سطح بالای این دوره از رقابت ها، عنوان کرد: خوشبختانه نفرات خوبی در این رقابت ها حضور داشتند که جا دارد از فدارسیون آمادگی جسمانی، کمیته فانکشنال فیتنس فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که در برگزاری شایسته این رقابت ها به ما کمک کردند، قدردانی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های فانکشنال فیتنس کشور در جام کارون

معرفی برترین های فانکشنال فیتنس کشور در جام کارون