مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-13اجتماعي

استاندار آذربایجان غربی: آمار جانباختگان تصادفات جاده ای استان قابل قبول نیست


آمار جانباختگان در تصادفات جاده ای استان قابل قبول نبوده و صیانت از جان مردم در اولویت کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات و شورای هماهنگی ترافیک آذربایجا ن غربی اظهار داشت: آمار جانباختگان در تصادفات جاده ای استان قابل قبول نبوده و صیانت از جان مردم در اولویت کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

 وی با تاکید بر اولویت بندی اجرای پروژه ها مناطق حادثه خیز استان، افزود: برای مدیریت زمان در اجرای پروژه های حمل و نقل جاده ای، روزشمار گذاشته شده و کنترل و نظارت تشدید خواهد شد.

 معتمدیان همچنین با تاکید بر جلوگیری از تداخل دستگاه ها در ارائه خدمات به مردم، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری جلسات با موضوع و مصوبات مشخص و اجرای آن در یک زمان بندی تعیین شده، اندیشیده شود.

استاندار آذربایجان غربی تقویت نظارت بر اجرای مصوبات حوزه حمل و نقل جاده ای و شهری را نیز ضروری دانسته و افزود: هرگونه هزینه ای در دستگاه ها باید در قالب مصوبات استانی بوده و دستگاه ها مکلف به اجرای مصوبات این شورا هستند.

وی همچنین از رایزنی برای تامین منابع پایدار برای اتمام پروژه های حوزه حمل و نقل استان خبر داده و اضافه کرد: اعتبارات برای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: آمار جانباختگان تصادفات جاده ای استان قابل قبول نیست

استاندار آذربایجان غربی: آمار جانباختگان تصادفات جاده ای استان قابل قبول نیست