مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-28سياسي

لزوم تقویت نظارت بر ساخت و سازهای ناایمن در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن نجات اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست های کلی پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه ابلاغیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون مدیریت بحران کشور تنظیم شده که هدف .

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه ای میان اداره کل مدیریت بحران استانداری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به امضا رسید که براساس آن نظارت ساخت وساز ها در برابر زلزله تقویت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن نجات اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست های کلی پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه ابلاغیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون مدیریت بحران کشور تنظیم شده که هدف آن استفاده حداکثری از ظرفیت طرفین به منظور ارتقای سطح توانمندی جامعه در کاهش خطر و آسیب پذیری، ارتقای مدیریت یکپارچه و انسجام دستگاه های اجرایی در حوزه حوادث و سوانح است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در ادامه با اشاره به جزییات این تفاهم نامه افزود: گسترش نظامات موثر جبران خسارت و پیشگیری از جرائم و آسیب ‎ های اجتماعی آسیب دیدگان در زمان بروز بحران های طبیعی و همچنین بهبود نظارت ساخت وساز ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت نظارت بر ساخت و سازهای ناایمن در مشهد

لزوم تقویت نظارت بر ساخت و سازهای ناایمن در مشهد