مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-31اقتصادي

240 واحد صنایع تبدیلی در همدان با پیشرفت بالای 50 درصد در حال اجراست


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه از احیای واحدهای نیمه فعال و راکد در راستای اشتغالزایی و امید آفرینی خبر داد و گفت: 240 واحد صنایع تبدیلی در استان با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا بهراملو صبح امروز در دومین سفر شهرستانی به ملایر با بیان اینکه هدف از سفرهای شهرستانی شناسایی واحدهای مشکل دار است تا رشد تولید محقق شود گفت: برخی واحدهای تولیدی مشکل مشترک دارند که در دیدارهای مردمی به نمایندگی از تولیدکنندگان بررسی و پیگیری می شود.

  وی با اشاره به اینکه دوره اول سفرهای شهرستانی مشکلات احصا و یک کتابچه به عنوان نقشه راه تهیه شد افزود: بهره گیری از ظرفیت واحدهای نیمه فعال و راکد در اولویت است چراکه اشتغالزایی و امید آفرینی به همراه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: بکار گیری سرمایه های راکد کشور گامی است در راستای رشد تولید و ایجاد اشتغالزایی از همین رو تداوم کار را با جدیت دنبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: احیای واحدهای نیمه فعال و راکد، در دو گام تعریف می شود به طوری که گام نخست شناسایی مشکلات و گام دوم رفع موانع و بررسی مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 واحد صنایع تبدیلی در همدان با پیشرفت بالای 50 درصد در حال اجراست

240 واحد صنایع تبدیلی در همدان با پیشرفت بالای 50 درصد در حال اجراست