مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:002023-10-25حوادث

پسر 16 ساله تلگرام 80 نفر را هک کرد


این نوجوان 16 ساله پس از حضور در پلیس فتا گفت با دسترسی غیرمجاز به حساب های کاربری کسانی که متقاضی دریافت برنامه هک بودند به مخاطبین آنها پیام می دادم و از آنها درخواست وجه می کردم و فکر نمی کردم پلیس بتواند من را پیدا کند.

- اعتمادآنلاین نوشت: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شهروندان خبر داد و گفت یک پسربچه 16 ساله تحت عنوان فروش نرم افزار هک، تلفن های همراه خریداران را هک و از مخاطبین آنها اخاذی می کرد.

  سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه کردند و مدعی شدند شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری آنها در شبکه های اجتماعی اقدام به اخاذی از مخاطبین آنها می کند.

  رییس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: صحبت مشترک شکات پرونده در اظهاراتشان این بود که مدتی قبل در یک کانال تلگرامی یک نرم افزار هک خریداری کردند و پس از نصب آن تلفن همراه خودشان هک شده است و بعد از آن شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب های کاربریشان از مخاطبین آنها اخاذی می کند.

  سرهنگ معظمی گودرزی افزود: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و با بررسی های فنی و سایبری موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر 16 ساله تلگرام 80 نفر را هک کرد

پسر 16 ساله تلگرام 80 نفر را هک کرد