مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-30اقتصادي

عدالت رسانه ای مدنظر صداوسیمای اردبیل است


مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل در دیدار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عدالت رسانه ای و پخش اخبار شهرستان ها و بخش های استان مدنظر می باشد.

- مدیرکل صداوسیمای استان در دیدار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان: عدالت رسانه ای مدنظر صداوسیمای اردبیل است ایسنا/اردبیل مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل در دیدار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عدالت رسانه ای و پخش اخبار شهرستان ها و بخش های استان مدنظر می باشد.

به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سیدمحسن لطیفی در دیدار با صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با اذعان بر اینکه عدالت رسانه ای در صداوسیمای استان برقرار است، افزود: مراسم ملی و مذهبی شهرستان ها، بخش ها و حتی روستاهای دورافتاده استان بصورت زنده و مستقیم علاوه بر پخش از شبکه استانی، از شبکه های ملی نیز روی آنتن می رود.

وی اظهار کرد: سند تحول رسانه ملی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین شده و در آن جهاد تبیین، مطالبه گری، معرفی نخبگان علمی- ورزشی- هنری و پرداختن به عملکرد دولت و نظام و همچنین سبک زندگی مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت رسانه ای مدنظر صداوسیمای اردبیل است

عدالت رسانه ای مدنظر صداوسیمای اردبیل است