مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-16اقتصادي

رتبه یک صمت ایلام در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی کشور


اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام رتبه یک ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی ادارات صمت استان های سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

  - ایسنا/ایلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام رتبه یک ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی ادارات صمت استان های سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

  رضا محمدرحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره کل صمت استان ایلام با اخذ 880 امتیاز شاخص های اختصاصی و یک هزار و880 امتیاز شاخص های عمومی موفق به کسب وضعیت عالی و صدرنشین ادارات صمت استان های کشور در هردو بخش عمومی و اختصاصی شد.

وی با بیان اینکه مقوله ارزیابی عملکرد و بررسی نحوه فعالیت سالیانه هر دستگاه و یا سیستم فعال می تواند منجر به ایجاد رقابت، افزایش کارایی نیروی انسانی و همچنین پویایی مجموعه شود،تاکید کرد: تهیه نقشه راه، تدوین برنامه جامع و هدف گذاری نقاط دستیابی با توجه به اتکا به نیروی انسانی کارآمد و موثر در اجرای ماموریت های تعریف شده دستگاه، امکان ارزیابی ها را آسان و نتایج حاصله را قابل قبول می کند.

مدیرکل صمت استان ایلام ادامه داد: اداره کل صمت استان ایلام در راستای دستیابی به اهداف ماموریت هایی محوله، اقدامات فنی و اساسی را انجام داده و قرارگرفتن در جمع سه استان برتر کشور و کسب عناوین اول در همه شاخص های مورد ارزیابی نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه یک صمت ایلام در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی کشور

رتبه یک صمت ایلام در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی کشور