مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-19اقتصادي

شرط صادرات یک میلیارد دلار آسانسور در سال


رییس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته از صادرات سه میلیون دلار آسانسور کامل در سال گذشته خبر داد و گفت: در صورت تامین قطعات مرغوب و با کیفیت، - رییس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته از صادرات سه میلیون دلار آسانسور کامل در سال گذشته خبر داد و گفت: در صورت تامین قطعات مرغوب و با کیفیت، امکان صادرات تا یک میلیارد دلار هم وجود دارد و این رقم صادرات حدودا نیاز به 100 میلیون دلار واردات قطعات با کیفیت دارد.

عباس ابریشمی در حاشیه نشست تشکل های صنعت آسانسور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آسانسور ماشینی است مثل خودرو که قطعات تولید و بعد تبدیل به یک ماشین کامل می شود.

اعضای اتحادیه همه مصرف کننده های قطعه سازان هستند و انحصار در حوزه قطعه سازی و حمایت گلخانه ای از قطعه سازان مشکلاتی برای اعضا ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 30 هزار نفر عضو اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته هستند، گفت: واردات قطعات کارتابل فنی دارد و اعضای اتحادیه بارها پیشنهاد دادند که برای حمایت از سازندگان قطعات، تعرفه های مشخص حتی بالا تعیین شود، اما واردات به طور کامل ممنوع نباشد.

چون ممنوعیت واردات مانع رشد تکنولوژی می شود و از طرف دیگر تولیدکننده داخلی آسانسور به دلیل این انحصار مجبور هستند قطعات را به هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط صادرات یک میلیارد دلار آسانسور در سال

شرط صادرات یک میلیارد دلار آسانسور در سال