مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-20سياسي

مقاومت فلسطین از برکات گسترش گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی است


دنیا نظاره گر افول اصول اخلاقی غرب بوده و مقاومت و صبر امروز مردم فلسطین از برکات گسترش گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: دنیا نظاره گر افول اصول اخلاقی غرب بوده و مقاومت و صبر امروز مردم فلسطین از برکات گسترش گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی است.

محمدرضا فاتحی بیست و نهم شهریور ماه در مراسم تجلیل از بسیجیان و عوامل بازسازی عملیات غرور آفرین حاج عمران که با حضور فرماندهی سپاه؛ مدیران دستگاه های اجرایی، ادارات و بسیجیان شهرستان به میزبانی فرمانداری و در محل سالن اجتماعات برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های سپاه ناحیه شهرستان ازنا و اهتمام ویژه فرمانده سپاه شهرستان در برگزاری نمایش بصیرتی فرهنگی بازسازی عملیات غرور آفرین حاج عمران مسیر طی شده انقلاب اسلامی را مرهون تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان و شهدای والامقام دانست و افزود: بی تردید امام راحل(ره) و شهدای والامقام این مسیر نورانی را به ما آموختند و این امانت را به دست بنده و شما سپردند و مسئولیت ما امروز به مراتب سنگین و دشوارتر از دیروز است.

وی در ادامه با اشاره به جلوه های هنری بکار رفته در نمایش بازسازی عملیات حاج عمران به ابعاد پیرامونی این اقدام مؤثر فرهنگی پرداخت و از همه عوامل میدانی، صحنه و پشت صحنه و مجموعه پاسداران و بسیجیانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین از برکات گسترش گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی است

مقاومت فلسطین از برکات گسترش گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی است