مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-15سياسي

طوفان الاقصی دوباره مسأله فلسطین را به صدر مسائل جهان بازگرداند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ظرفیت اتحاد ملت ها و هسته های مقاومت در فلسطین و لبنان را فراهم ساخت گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در تجمع بزرگ مردم غرب اصفهان، گفت: این تجمع یادآور تشییع شهدای عملیات محرم است که مردم اصفهان در یک روز صدها شهید را تشییع کردند و فردای آن روز با اعزام نیرو و ده ها تریلی کمک های مردمی به جبهه های نبرد، حماسه ای بزرگتر خلق کردند.

وی ادامه داد: اگر امروز در غزه برغم جنایت های رژیم صهیونیستی، شاهد ایستادگی و مقاومت مردم این منطقه هستیم، به واسطه الگو گرفتن آنها از عاشورا، انقلاب اسلامی و شهدایی مثل شهدای عملیات محرم است و امروز نیز الگوی ما شهدای کربلا است که مردم اصفهان را چنین در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب نگه داشته است.

فدا اظهار کرد: فلسطینی ها قبل از انقلاب 30-40 سال می جنگیدند ولی درنهایت برخی با خیانت به مردم خود، راه سازش را پیشه کردند.

اما پس از پیدایش انقلاب اسلامی و اتصال به اسلام ناب محمدی دریافتند که خون بر شمشیر پیروز است زیرا شهدای کربلا آموختند که اگر چه عده ای اندک ایستادند ولی در طول تاریخ پیروز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی دوباره مسأله فلسطین را به صدر مسائل جهان بازگرداند

طوفان الاقصی دوباره مسأله فلسطین را به صدر مسائل جهان بازگرداند