مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-15اقتصادي

پلاک خودروهای چهارمحال و بختیاری ها به نام کهگیلویه و بویراحمدها!


برخی از خودروهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با پلاک استانی دیگر برای خریداران ارسال شد.

- پلاک خودروهای چهارمحال و بختیاری ها به نام کهگیلویه و بویراحمدها! ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد برخی از خودروهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با پلاک استانی دیگر برای خریداران ارسال شد.

برخی از خودروهای صفر کیلومتر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که از شرکت های خودرویی خریداری شده اند در اقدامی عجیب با پلاک استان چهارمحال و بختیاری برای خریداران ارسال می شود که این مساله مشکلاتی را برای مردم این استان درست کرده است.

جالب این مساله اینجاست که نمایندگی های خودرو به خریداران می گویند خودتان با هزینه شخصی باید نسبت به تعویض پلاک اقدام کنید و با این وضعیت مشتری یا خریدار جور اشتباه شرکت های خودروی را به دوش بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باید ضمن اینکه این اشتباه از سوی مسئولان و متولیان استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری و بررسی شود و به مرکز انتقال یابد، شرکت های خودرویی که دچار این اشتباه شدند باید از مشتریان عذرخواهی و پلاک آنها رایگان و در کمترین زمان ممکن تغییر دهد.

مقیمی، یکی از خریدارانی که چنین مشکلی برایش پیش آمده به خبرنگار ایسنا گفت: خرداد ماه امسال یک دستگاه خودرو کوییک ثبت نامی از شرکت خودرویی برای من ارسال شد که پس از تحویل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک خودروهای چهارمحال و بختیاری ها به نام کهگیلویه و بویراحمدها!

پلاک خودروهای چهارمحال و بختیاری ها به نام کهگیلویه و بویراحمدها!