مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-07ورزشي

استقبال از افتخارآفرینان مینی بسکتبال هرمزگان


پس از درخشش تیم مینی بسکتبال هرمزگان در مسابقات کاله کاپ 1402، این تیم با استقبال مسئولان ورزش و جوانان و هیئت بسکتبال استان هرمزگان وارد بندرعباس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پس از درخشش تیم مینی بسکتبال هرمزگان در مسابقات کاله کاپ 1402 و کسب مقام سوم این رقابت ها، این تیم با استقبال مظفر مهری خادمی نسب، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، مهران شاهی، رییس هیئت بسکتبال استان هرمزگان و سعید غلامرضایی، دبیر هیئت بسکتبال هرمزگان وارد بندرعباس شد.

اعضای تیم مینی بسکتبال هرمزگان در این مسابقات را محمد امین بهپور، کیان حسین پور، مهراد سحرا نشین سامانی، ایلیا شیبانیان، یوسف عسکری، علی ایرانمنش، محمدمهدی پور حیدری، پارسا کوه گرد، امیرعباس چرب دست، محمد محمدی نسب و طاها قویدل به مربی گری ناصر عباس زاده بندری و سرپرستی محمد زارعی کریانی تشکیل می دادند.

مهران شاهی، رییس هیئت بسکتبال استان هرمزگان پس از تبریک این افتخارآفرینی به ورزشکاران گفت: با توجه به اینکه مدیریت جدید هیئت بسکتبال به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، تمام تلاش خود را برای برنامه ریزی و توسعه این ورزش به کار خواهیم گرفت تا شاهد ارتقای جایگاه بسکتبال هرمزگان در عرصه های ملی و بین المللی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از افتخارآفرینان مینی بسکتبال هرمزگان

استقبال از افتخارآفرینان مینی بسکتبال هرمزگان