مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-20اقتصادي

افزایش یک درصدی صادرات و 25 درصدی واردات کالای غیرنقتی آذربایجان شرقی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: میزان صادرات کالای غیرنفتی استان در هفت ماهه امسال با 824 میلیون دلار یک درصد افزایش داشته است و در همین مدت میزان واردات با 876 میلیون دلار 25 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی امروز در حاشیه جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به فعالیت 296 صادرکننده در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در هفت ماه امسال میزان صادرات استان 824 میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: ترکیه، عراق، ارمنستان، بلغارستان، آذربایجان، گرجستان، فدراسیون روسیه، افغانستان، امارات متحده عربی و پاکستان عمده مقاصد صادراتی آذربایجان شرقی بوده است.

افزایش 243.

6 درصدی صادرات به روسیه عظمایی تاکید کرد: تجار استان امسال توجه ویژه ای به بازارهای روسیه کرده اند به طوری که میزان صادرات استان به روسیه 243.

6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به مصرفی بودن بازار روسیه به ویژه در زمینه مواد غذایی با به کارگیری ابزارهای نوین بازاریابی و موضوعاتی مانند بسته بندی محصولات مطابق با سلیقه کشورهای هدف امیدواریم در کنار سیاستگذاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یک درصدی صادرات و 25 درصدی واردات کالای غیرنقتی آذربایجان شرقی

افزایش یک درصدی صادرات و 25 درصدی واردات کالای غیرنقتی آذربایجان شرقی