مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-20سياسي

اجرای بیش از 400 برنامه هفته بسیج در شهر پرند


رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه ناحیه حیدر کرار(ع) شهر پرند از اجرای بیش از 400 برنامه هفته بسیج در شهر پرند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، سرهنگ مرتضی پیله ور رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج و جانشین فرمانده سپاه ناحیه حیدر کرار(ع) شهر پرند بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز پرستار و هفته بسیج از اجرای بیش از 400 برنامه هفته بسیج در شهر پرند خبر داد و اظهار کرد: امروز طوفان الاقصی جبهه مقاومت در فلسطین و غزه و دیگر کشورهای اسلامی، آمریکا و اسراییل و دیگر همدستان شان را سردرگم کرده و در مقابل این طوفان در باتلاقی اسیر شده اند و روز به روز بیشتر در آن فرو می روند.

وی تصریح کرد: امپراطور رسانه ای غرب با وارونه نشان دادن حقایق و عدم انتشار اخبار واقعی و دروغ پردازی با خدمت به صاحبان خود روز به روز از اعتبار خود کاسته و مردم در جهان این واقعیت ها را متوجه شده اند و به همین علت هر روز شاهد تجمعات و تظاهرات و راهپیمایی های گسترده ای در جهان علیه رژیم منحوس و منفور اسراییل هستیم و مردم جهان خواهان توقف این جنگ و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.

رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهر پرند تاکید کرد: امروز و در این شرایط رسانه ها و خبرنگاران وظیفه سنگینی را به دوش می کشند و باید با تبیین حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 400 برنامه هفته بسیج در شهر پرند

اجرای بیش از 400 برنامه هفته بسیج در شهر پرند