مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:572023-10-29سياسي

زارع پور: روزانه 8 میلیون نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دادستان کل کشور گفت: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 8 میلیون نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته 6 آبان ماه با حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار که معاونان و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه نیز حضور داشتند گزارشی از دستاوردها و اقدامات این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارائه کرد.

وی با ارائه گزارش جامعی از روند توسعه شبکه ملی اطلاعات و اقدامات انجام شده در این حوزه، افزود: این شبکه تاکنون 63 درصد پیشرفت داشته است.

وزیر ارتباطات پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها را یکی دیگر از مهم ترین اقدامات این وزارتخانه در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: با تکمیل این پروژه یک شبکه پرسرعت و با کیفیت برای ارائه خدمات متنوع به مردم ایجاد می شود و تاکنون نیز 4 میلیون خانوار تحت پوشش این شبکه قرار گرفته اند و تا پایان دولت تمام شهرهای کشور تحت پوشش قرار می گیرند.

وی توسعه و حمایت از پیام رسان های داخلی را یکی دیگر از اقدامات این دوره وزارت ارتباطات اعلام کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: روزانه 8 میلیون نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند

زارع پور: روزانه 8 میلیون نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند