مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-17سياسي

صهیونیست ها از ابتدای نبرد تا کنون متحمل شکست شدند


صهیونیست ها از ابتدای نبرد تاکنون متحمل شکست شده اند ضمن آنکه از فردای جنگ با صهیونیست ها، جنگ غیر مستقیم جبهه مقاومت با آمریکا آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به نسل کشی در غزه، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی مغلوب اصلی و نهایی این میدان کارزار است.

حسینی همدانی ادامه داد: همه نگران هستیم که پایان این حملات و درگیری ها چه می شود اما با همه سختی ها و نسل کشی ها که صهیونیست های غاصب به وجود آورده اند، مغلوب قطعی جنگ خود این رژیم جعلی است.

وی ادامه داد: صهیونیست ها از ابتدای نبرد تاکنون متحمل شکست شده اند ضمن آنکه از فردای جنگ با صهیونیست ها، جنگ غیر مستقیم جبهه مقاومت با آمریکا آغاز شد.

حسینی همدانی اظهار کرد: از روز های آغازین نبردغزه ، آمریکا نیز به صهیونیست ها نفس مصنوعی می دهد تا خود را سرپا نگه دارند؛ امروز حیثیت آمریکا و اروپا به شکست صهیونیست ها بستگی دارد و مقاومت با هوشمندی کامل جنگ را پیش می برد.

نماینده ولی فقیه در البرز ادامه داد: حماس و جبهه مقاومت هر روز با هوشمندی ضربه جدیدی به دشمن می زنند؛ اسراییل با به کار گیری 360 هزار نیروی نظامی نتوانسته کاری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها از ابتدای نبرد تا کنون متحمل شکست شدند

صهیونیست ها از ابتدای نبرد تا کنون متحمل شکست شدند