مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-15اجتماعي

تمهیدات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای پرندگان در مناطق تالابی فارس


معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به حساسیت سازمان محیط زیست نسبت به آنفلوانزای پرندگان در فصل مهاجرت، گفت: همه تمهیدات برای پیشگیری از بروز این بیماری در مناطق تالابی استان فارس به کار گرفته می شود.

- ایسنا/فارس معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به حساسیت سازمان محیط زیست نسبت به آنفلوانزای پرندگان در فصل مهاجرت، گفت: همه تمهیدات برای پیشگیری از بروز این بیماری در مناطق تالابی استان فارس به کار گرفته می شود.

  نبی لله مرادی امروز، 24 آبان در این وبینار ملی آموزش، پیشگیری و کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان ضرورت برگزاری این نشست و وبینار را یادآور شد و گفت: در سال های پربارش هزاران پرنده مهاجر به استان فارس مهاجرت می کنند که سازمان محیط زیست در هر سال در فصل مهاجرت پرندگان اقدامات بازدارنده و کنترلی برای پایش آنفلوانزای حاد پرندگان انجام می دهد.

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از همکاری و مشارکت موجود بین اداره کل دامپزشکی و محیط زیست خبر داد و گفت: بسیاری از اقدامات برای کنترل بیماری آنفلوانزای پرندگان انجام می شود که این اقدامات به ویژه در محل تالاب ها و دریاچه های استان پر رنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای پرندگان در مناطق تالابی فارس

تمهیدات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای پرندگان در مناطق تالابی فارس