مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-18دانش

دو عنوان کتاب از سوی جهاد دانشگاهی لرستان رونمایی شد


سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از دو عنوان کتاب در حوزه علوم پزشکی رونمایی کرد.

- ایسنا/لرستان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از دو عنوان کتاب در حوزه علوم پزشکی رونمایی کرد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی لرستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، 27 آبان ماه طی مراسمی که در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری دانشکده پزشکی پردیس کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، از دو عنوان کتاب رونمایی کرد.

در این مراسم که امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز حضور داشتند، از کتاب رشد حرکتی در کودکان ناشنوا ، تألیف پروین ویسکرمی و مهدی روزبهانی و کتاب کنترل عفونت در دندان پزشکی تألیف کامران آزادبخت و صدیقه قاسمی مقدم رونمایی شد.

در این مراسم مؤلفان کتاب‎های فوق با تقدیر از سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد لرستان به خاطر برگزاری آیین رونمایی این کتاب ها، خواستار تداوم این برنامه ها با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان انتشارات جهاددانشگاهی لرستان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عنوان کتاب از سوی جهاد دانشگاهی لرستان رونمایی شد

دو عنوان کتاب از سوی جهاد دانشگاهی لرستان رونمایی شد