مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-15سياسي

فرمانده سپاه کرمانشاه: علم را باید به ثروت تبدیل کنیم


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور بسیج در مباحث سیاسی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و بهداشتی، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت ببی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه، از بسیج به عنوان تفکر انقلابی و شاخصه تعالی ملت بزرگ ایران یاد کرد و اظهار کرد: امروز بسیج به شجره بالنده تبدیل شده است.

وی با اشاره به حضور بسیج در مباحث سیاسی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، بهداشتی و .

، گفت: طرح وقتی خوب است که به عمل، معیشت، اقتصاد و پول تبدیل شود، در غیر این صورت طرحی که در یک کتاب و یا پوشه مسکوت بماند به چه کار آید.

   * غزه امروز در دنیا سبب یک اتحاد جهانی شده است فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به موضوع غزه، خاطرنشان کرد: غزه امروز در دنیا سبب یک اتحاد جهانی علیه رژیم صهیونیستی شده و تصور شکست ناپذیر رژیم غاصب دیگر وجود ندارد، یک باور جدید براساس واقعیت ها در دنیا شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز این مظلوم مقتدر خودش را نشان داد و اعتقاد داریم آینده دنیا ازآن مستضعفان است، اما به این نکته باید توجه کنیم که قدرت های بزرگ وقتی که به مرز فروپاشی می رسند خطرناک خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کرمانشاه: علم را باید به ثروت تبدیل کنیم

فرمانده سپاه کرمانشاه: علم را باید به ثروت تبدیل کنیم