مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-21سياسي

سردار سلامی: بسیج تجلی نصرت الهی بر مردمان است


فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بسیج فرمول حل همه مسائل لاینحل ما است،گفت: بسیج کارآمدترین و نتیجه بخش ترین نهادی است که سخت ترین و بحرانی ترین مسائل جامعه ما به واسطه آن آسان می شود.

- فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بسیج فرمول حل همه مسائل لاینحل ما است،گفت: بسیج کارآمدترین و نتیجه بخش ترین نهادی است که سخت ترین و بحرانی ترین مسائل جامعه ما به واسطه آن آسان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی در نشست 30 هزار نفری جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید کشور که صبح امروز سه شنبه 30 آبان در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: همه ما با اعجاز ذهنی امام راحل آشنا هستیم که چگونه با تجلی حکمت الهی بر قلب مبارک ایشان به عنوان پیشوای انقلاب اسلامی نمود پیدا کرد و حتی سالها پس از رحلت ایشان، این شجره مبارک و درخت تناور که ریشه آن در عمق ایمان و احساس عاطفه مردم نفوذ کرده است، شاداب و بانشاط سیر می کند.

وی افزود: بسیج فرمول حل همه مسائل لاینحل ما است، بسیج کارآمدترین و نتیجه بخش ترین نهادی است که سخت ترین و بحرانی ترین مسائل جامعه ما به واسطه آن آسان می شود.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: بسیج سرچشمه آرامش و تجلی گاه فضایل درخشان ملت عزیز ایران و حتی امت اسلام است، یعنی اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: بسیج تجلی نصرت الهی بر مردمان است

سردار سلامی: بسیج تجلی نصرت الهی بر مردمان است